Schaeffler Roadshow 2016

Tarih

Otomotiv yedek parça sanayinin Alman devi Schaeffler, kendisini ve ürünlerini hedef kitlesine daha iyi anlatmak, usta ve bayilerin sorularına yanıt verip, iletişim bilgisi toplamayı hedeflediği bir roadshow düzenlemeye karar verdi. Yaptığımız toplantılar sonucunda operasyon stratejisi, ziyaret edilecek noktalar vb. detayları birlikte kurgulayarak harekete geçtik. Ekibimizi kurup, araç giydirmelerimizi, yazılımımızı ve promosyon ekipmanlarımızı da hazırlayarak sahadaki yerimizi aldık. İlk etapta İstanbul’daki sanayi sitelerini ziyaret etme amacını taşıyan Roadshow’un ilerleyen dönemde kapsamının genişleyerek devam edeceğini düşünüyoruz.

Diğer
Yazılar

CGI Reklam Nedir?

Yeni bir reklam türü daha hayatımıza hızla girişi yaptı. Senelerdir film endüstrisinde kullanılan CGI teknolojisi artık reklam sektöründe de kendine yer edinmeye başladı. Özellikle Avatar

Tamamını Okuyun »